تاریخ انتشار :يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۴۹
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد:

جابه‌جایی ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل سیستان و بلوچستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: سال گذشته ۵ میلیون و ۲۳۷ هزار و ۸۸۸ تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل کالای جنوب این استان جابه‌جا شد که نسبت به سال قبل از آن ۷ درصد افزایش‌یافته است.
جابه‌جایی ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل سیستان و بلوچستان
به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون» به نقل از روابط‌عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان، شهرام مبارکی بیان کرد: این میزان جابه‌جایی کالا توسط ۲۹۶ هزار و ۹۸۶ سفر ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای جنوب استان و در قالب ۸۴ شرکت حمل و نقل زیر نظر این اداره کل انجام شد.

 وی گندم، کلینکر، فرآورده‌های نفتی، ذرت و برنج را عمده کالاهای حمل شده این مدت در جنوب استان ذکر کرد و گفت: حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم از اولویت‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان تصریح کرد: از این میزان جابه‌جایی کالا، ۳ میلیون و ۶۰ هزار و ۵۴ تن کالا درون‌استانی و ۲ میلیون و ۲۸۵ هزار و ۲۸۶ تن کالا، برون‌استانی بوده است.

 مبارکی با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان سخت‌کوش و فعالان حوزه حمل و نقل اظهار کرد: یکی از مشاغلی که خالصانه و متعهدانه در همه دوره‌ها و بحران‌ها خطر را به جان خریده و شب و روز خود را در دل جاده‌ها می‌گذرانند، فعالان بخش حمل و نقل جاده‌ای و رانندگان حمل بار هستند که با طی مسافت‌های طولانی رسالت خود را برای آسایش مردم به آخر رساندند.

انتهای خبر/
  https://asrehamoon.ir/vdcbwwb8zrhb0ap.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما