تاریخ انتشار :يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۳۲
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سیب و سوران:

کارگران مهم‌ترین فعالان اقتصادی و اجتماعی جامعه هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران در دیدار با رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان از کارگران به‌عنوان مهم‌ترین فعالان اقتصادی و اجتماعی جامعه یادکرد.
کارگران مهم‌ترین فعالان اقتصادی و اجتماعی جامعه هستند
 به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون» به نقل از شستون؛ غلامعلی سهرابی در دیدار با رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیب و سوران ضمن تبریک و گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر بیان کرد: در سالی که توسط مقام معظم رهبری به سال جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری شده نقش کارگران به‌عنوان گردانندگان جهش تولید بسیار حائز اهمیت بوده و توجه به کارگران و برطرف‌کردن مشکلات آنان گام اساسی در تحقق شعار امسال است.

 وی افزود: کارگران مهم‌ترین فعالان اقتصادی و اجتماعی جامعه هستند و جهش تولید و اقتصاد کشور با بهره‌گیری از وجود این افراد می‌چرخد و کارگران پایه و اساس توسعه کشور است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سیب و سوران ادامه داد: در سال جاری تمام تلاش‌ها باید در راستای ارتقا و تعالی قشر کارگر باشد؛ سپاه و بسیج برای کمک به دستگاه‌ها برای گره‌گشایی از مشکلات کارگران آمادگی دارد. تمام امکانات و ظرفیت‌ها برای کمک به مسئولان در راستای حل مشکلات قشر کارگر باید فراهم باشد تا هر چه بیشتر شاهد رونق اقتصادی، جهش تولید و اشتغال‌زایی در این شهرستان باشیم.

 فرهاد سپاهی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیب و سوران نیز در ادامه این دیدار افزود: در تمامی حوزه‌های به لطف پروردگار و پشتکار و جدیت دولت نسبت به گذشته آمار و عملکرد مطلوبی داشته‌ایم.

وی ادامه داد: امروزه شاهد محتواهای ناامیدکننده از سوی دشمن در سطح فضای مجازی هستیم و این پمپاژ ناامیدی شرایطی را برای جامعه ایجاد کرده است که مردم باید با هوشیاری با آن مقابله کنند و بیشترین نقش را در این شرایط کارگران دارند که با مجاهدت در راه تولید و تلاش‌های بی‌وقفه خود این مشکلات را رفع کنند.

 لازم به یادآوری است که در پایان این دیدار از رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیب و سوران با اهدا لوح سپاس از طرف فرماندهی سپاه شهرستان تجلیل شد.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcg779qxak93t4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما