تاریخ انتشار :چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۶
با هدف گرامیداشت فرهنگ بلوچ در سراوان؛

چهارمین جشنواره نقاشی و طراحی ازم برگزار شد

دبیر انجمن مردم نهاد هنرمندان شهر آفتاب گفت: چهارمین جشنواره نقاشی و طراحی «ازم» با هدف گرامیداشت فرهنگ بلوچ در سراوان برگزار شد.
چهارمین جشنواره نقاشی و طراحی ازم برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، سینا مرزبان در گفتگو با شستون بیان این اینکه این جشنواره با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، خانه جوان، جمعیت هلال‌احمر، شهرداری، اداره ورزش و جوانان، آموز کتابخانه‌های شهرستان، میراث‌فرهنگی، امور عشایری، پایگاه هنردرمانی بهزیستی و انجمن نمایش برگزار شد، بیان کرد: چهارمین جشنواره نقاشی و طراحی ازم باهدف گرامیداشت روز فرهنگ بلوچ در سه بخش کودکان، نوجوانان و جوانان برگزار شد.
 
 وی با بیان اینکه در این جشنواره ۲۲۷ نفر شرکت کردند که اختتامیه در روز ملی هنرهای نمایشی برگزار شد، افزود: جوانان بلوچ، آداب‌ورسوم بلوچستان، مراسم ازدواج بلوچی، جاذبه‌های گردشگری منطقه بلوچستان، معرفی اسطوره‌های بلوچستان، روایات و داستان‌های بلوچ و طبیعت بلوچستان از موضوعات این جشنواره بوده است.
 
 دبیر انجمن مردم‌نهاد هنرمندان شهر آفتاب ادامه داد: به نفرات اول جشنواره در بخشش طراحی و نقاشی جوان تندیس جشنواره، دیپلم افتخار، عضویت رایگان به مدت یک سال عضویت در کتابخانه و جوایز نقدی و همچنین به نفرات دوم دیپلم افتخار، عضویت رایگان به مدت یک سال در کتابخانه و جایزه نقدی و به نفرات سوم لوح تقدیر، عضویت رایگان به مدت یک سال در کتابخانه و جایزه نقدی و نفرات چهارم (شایسته تقدیر) لوح تقدیر، عضویت رایگان به مدت یک سال در کتابخانه و جایزه نقدی تعلق خواهد گرفت.
 
 مرزبان اضافه کرد: در نوجوانان برگزیدگان توسط ادارات برگزارکننده تقدیر شدند و در بخش کودکان بله برگزیدگان دیپلم افتخار و جایزه نقدی اهدا شد.
 
 انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdccmmqse2bqe48.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما